سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

مجیدی: مصاحبه کنم دستگاه‌های نظارتی با من تماس می‌گیرند| افشاریان دروغگو است

  • کد خبر: ۷۳۳۷۷
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
مجیدی: مصاحبه کنم دستگاه‌های نظارتی با من تماس می‌گیرند| افشاریان دروغگو است
فرهاد مجیدی در مصاحبه بعد از بازی با تراکتور مدعی شد بعد از مصاحبه‌هایش دستگاه‌های نظارتی با او تماس می‌گیرند. او افشاریان را هم یک دروغگو خطاب کرد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی، از آنچه دربازی با تراکتور به وقوع پیوست راضی نیست. سرمربی استقلال می‌گوید: «در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود، چون تراکتور در لایه‌های تدافعی کار می‌کرد و امکان بازی زیبا برای استقلال وجود نداشت، ولی با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم به پیروزی برسیم.» مجیدی وقتی با سوالی درباره تقابل با مربیان استقلالی لیگ رو به رو شد این پاسخ را داد: «همه مربیان استقلالی از مربیان خوب لیگ هستند. من در جواب این سوال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این وضعیت اسفناک باشگاه که در این چند سال بی سابقه بوده توانستند به پیروزی برسند.»

مجیدی دیگر دوست ندارد درباره داوری حرف بزند: «خواهش می‌کنم اصلا در مورد داوری صحبت نکنید. تیم ما، هوادارانش و بازیکنان همه نسبت به داوری آلرژی پیدا کردند. من از داوری ممنون هستم، داوری خیلی خوب و عالی بود، دستشان درد نکند.»، اما او به حرف‌های تازه‌ای هم اشاره کرد: «اگر شهامت عذر‌خواهی ندارند چرا در تلویزیون با شعور مردم بازی می‌کنند. من کنار خط بودم و دیدم که کمک داور آفساید مطهری را در بازی قبل گرفت، اما چرا خودتان را توجیه می‌کنید. داور اشتباه کرده و من در کنفرانس گفتم که بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می‌کنند، حتی به بازیکنانم گفتم یک نفر از آن‌ها حق ندارد در مورد داوری مصاحبه کند، ولی آقای افشاریان چرا توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گویید؟»

سرمربی استقلال با ناراحتی گفت: «ناراحتی من از این است که چرا این اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم‌های دیگر اتفاق نمی‌افتد. درهمین بازی با تراکتور صحنه گلی که دریافت کردیم را ببینید، اگر خطا باشد، دیگر مربیگریی نمی‌کنم. در این فصل اصلا نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم، ولی آنقدر اتفاقات عجیب و با جرات می‌گویم هدفمند و برنامه‌ریزی شده است، مجبور هستم از تیمم دفاع کنم. دوست ندارم در مورد داوران هم حرف بزنم، به هر حال حرف نزده را می‌شود زد، آخر لیگ صحبت‌هایم را انجام می‌دهم.»

پاداش ۵ میلیونی به بازیکنان دیگر موضوعی بود که سرمربی استقلال به آن اشاره کرد: «این حداقل کاری است که من می‌توانم برای بازیکنانم انجام بدهم. واقعا روحیه بی کسی، تنهایی و بی و سر و صاحبی تیم ما را گرفته است. من دست تک تک این بازیکنانم را می‌بوسم. یک نفر نیست که به ما سر بزند و این بازیکنان را ببیند. هر چه حرف می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت تمام شود. دولت چرا باید تمام شود؟ کاری با ما کردند که تیم ما بی روحیه است و بازیکنان انگیزه ندارند. من همه تلاشم را می‌کنم که بازیکنان خوب کار کنند و انگیزه داشته باشند، هر کاری بلد نباشم، این یک کار را خوب بلد هستم. کاری می‌کنم با تمام قوا در بازی‌های آینده بازی کنند. مسئولان اصلا عین خیالشان نیست. تا حرف می‌زنم ۱۰ دستگاه نظارتی تماس می‌گیرند که صحبت نکن. اینگونه که نمی‌شود! پس حق هوادار استقلال را چه کسی بگیرد؟ من اصلا نمی‌دانم مسئولان استقلال چه کسانی هستند؟ تیم را به امان خدا رها کرده‌اند و تعجب می‌کنم هیچکس حتی به ما یک زنگ هم نمیزند. این تیم استقلال است، هر آدمی که صلاحیت ندارد را به استقلال انداختید و این باشگاه را ۱۰ سال عقب انداختید. حالا چگونه می‌خواهید این باشگاه را درست کنید؟»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->